Members, Sign In. Not a member? Sign Up

Ultimate Rollercoaster

Ultimate Rollercoaster > Discussion Forums > Open Topic > Pssst....beastmaster

Pssst....beastmaster

MommaBeast MommaBeast Profile

Posted:
2/24/08 at
3:04:53 PM

Views: 1176

Just wondering:
Did you receive the email I sent you thru your profile? My comp's in some type of 'Area 51 of Cyberdom' and I'm not sure all of my emails are getting through. (Oh to be able to just trash this P.O.S. comp and get Alienware! I can dream can't I?).

Thanks!
~MommaBeast

Re: Pssst....beastmaster by beastmaster beastmaster Profile at 2/27/08 8:49:11 PM

> Just wondering:
> Did you receive the email I sent you thru your profile? My
> comp's in some type of 'Area 51 of Cyberdom' and I'm not
> sure all of my emails are getting through. (Oh to be able
> to just trash this P.O.S. comp and get Alienware! I can
> dream can't I?).

> Thanks!
> ~MommaBeast

I did, MommaBeast, and it made for good readin'. I sent a reply, which I guess would have been to your personal e-mail.. but your AREA 51 (Roswell office?) must be clogged up with a lotta YOU-KNOW-WHAT.

That was funny, your referencing Area 51 and ALIENware in the same post..hee hee!..Maybe you'll be the subject of the now-in-production second X-FILES movie.

Mike

Lions, Tigers, Aliens Oh My! by MommaBeast MommaBeast Profile at 2/28/08 3:35:39 AM

> I did, MommaBeast, and it made for good readin'. I sent a
> reply, which I guess would have been to your personal
> e-mail.. but your AREA 51 (Roswell office?) must be clogged
> up with a lotta YOU-KNOW-WHAT.

Hmmm...never got the reply. It figures. I check all my 'junque' mail before I delete it, and never noticed anything from you --- NOT that your correspondence to me is 'junque' per se, it's just that if you're not in my "Contacts" list, your email would have gone directly to my Junk Folder first. But you already know how that works, I'm sure.

Any way you can resend it? My email is nlarson50@hotmail.com.

> That was funny, your referencing Area 51 and ALIENware in
> the same post..hee hee!..Maybe you'll be the subject of the
> now-in-production second X-FILES movie.

Hahaha...yeah, I've always wanted Alienware --- and I DO believe in aliens/ufo's/etc., AND I'm sure my comp's guts have been abducted by the lil greys.....grrrr......lol!

~MommaBeast

Re: Lions, Tigers, Aliens Oh My! by beastmaster beastmaster Profile at 2/28/08 8:06:30 PM

>
> Hmmm...never got the reply. It figures. I check all my
> 'junque' mail before I delete it, and never noticed
> anything from you --- NOT that your correspondence to me is
> 'junque' per se, it's just that if you're not in my
> "Contacts" list, your email would have gone
> directly to my Junk Folder first. But you already know how
> that works, I'm sure.

> Any way you can resend it? My email is

> nlarson50@hotmail.com

Thanks for trusting me with your e-address..although since it's in the post I guess anyone can see it! I may still have it in my "sent" folder. I only clean that out about once a week. So after I type this and check out the boards, I'll see if it's there. I hope so, because this 43 year old brain would have an awful lot of trouble remembering the content. Otherwise, I'll try to reconstruct it Just so you'll recognize it, my e-dress is sonbeast1964@yahoo.com That's where it's coming from!

>
> and I
> DO believe in aliens/ufo's/etc., AND I'm sure
> my comp's guts have been abducted by the lil
> greys.....grrrr......lol!

> ~MommaBeast

I, too believe in life on other planets..I wonder if they have amusement parks with attractions like a simulator called "Mission:Earth?"

Later,

Mike

Email = ships that pass in the night by MommaBeast MommaBeast Profile at 2/29/08 1:26:36 AM

> Thanks for trusting me with your
> e-address..

No worries! I know where you live: right here on the boards at URC, lol!!
:>o

> I may still have it in my "sent"
> folder. I only clean that out about once a week. So after I
> type this and check out the boards, I'll see if it's there.
> I hope so, because this 43 year old brain would have an
> awful lot of trouble remembering the content. Otherwise,
> I'll try to reconstruct it Just so you'll recognize it, my
> e-dress is sonbeast1964@yahoo.com That's where it's
> coming from!

I just got home from work (it's 1:30 am EST) and I don't see an email from you in my inbox. I'm gonna send you a quick note through the email addy you provided (thanks for trusting ME!) so I can add you to my Safe list.

> I, too believe in life on other planets..I wonder if they
> have amusement parks with attractions like a simulator
> called "Mission:Earth?"

Oh my gosh, wutta thought! Laughin' me butt off right now, hahaaaaaa!

Gives ya stuff to ponder tho, now doesn't it?

~MommaBeast

Re: Email = ships that pass in the night by beastmaster beastmaster Profile at 3/1/08 11:01:09 AM

> > I just got home from work (it's 1:30 am EST) and I don't
> see an email from you in my inbox. I'm gonna send you a
> quick note through the email addy you provided (thanks for
> trusting ME!) so I can add you to my Safe list.

> > ~MommaBeast
>
I've tried a couple of times now to get you that message, most recently sending a test message all by itself with no attachments this morning, as well as pasting it into a reply to your most recent note you mentioned above..which I did get, so it looks like it's a one-way thing. Someone as technically non-savvy as myself has no idea what else to try. Maybe I'll just have to give my phone #!! LOL!

Ships in the night? This is the Titanic, Lusitania, and Andrea Doria rolled into one!

Mike

Emails of the Carribbean by MommaBeast MommaBeast Profile at 3/2/08 12:23:02 AM

>> > I've tried a couple of times now to get you that
> message, most recently sending a test message all by itself
> with no attachments this morning, as well as pasting it
> into a reply to your most recent note you mentioned
> above..which I did get,

So you got my email...but, um...hitting the 'reply' button does not get me MY email from you. What in the name of cyberdom is that all about?

Maybe try this email addy? (I don't use this email addy, but I will for this test run): soft_rain4@yahoo.com

If that doesn't work, I give up dangit. Was the info *THAT* too hot to handle, LMAO?

Now I want it more than anything...just cuz I can't get it.

This IS the Black Pearl and the Flying Dutchman all in one...

~MommaBeast

Re: Emails of the Carribbean by beastmaster beastmaster Profile at 3/2/08 7:10:16 AM

So you got my email...but, um...hitting the 'reply' button
> does not get me MY email from you. What in the name of
> cyberdom is that all about?

On that last try yesterday morning, I tried it by typing a new one and sending..not replying to a sent one from you. No dice on that either, I see.

> Maybe try this email addy? (I don't use this email addy,
> but I will for this test run): soft_rain4@yahoo.com If
> that doesn't work, I give up dangit. Was the info *THAT*
> too hot to handle, LMAO?

I tried a test to the above e-mail this morning. If you'd ever feel alright giving me your snail address, I'll send a note. Send it through my profile so it's not on the boards.

> Now I want it more than anything...just cuz I can't get it.

I feel the same way about JOLT Cola.

>Mike

* This Post Has Been Modified *

Sheesh! by MommaBeast MommaBeast Profile at 3/2/08 8:49:42 PM

>> Now I want it more than anything...just cuz I can't get it.

> I feel the same way about JOLT Cola.

LOL!

If'n I don't get that con-founded email-age in the soft_rain addy, I'mma gonna give you my snail mail addy!

~MommaBeast

YaaaaY! by MommaBeast MommaBeast Profile at 3/2/08 8:59:57 PM

Got your email and emailed ya right back!

~MommaBeast

Re: YaaaaY! by beastmaster beastmaster Profile at 3/4/08 9:00:58 PM

Get it?..I sent it this morning to "rain"

Mike

Re: YaaaaY! by beastmaster beastmaster Profile at 3/12/08 8:19:01 PM

Hey MommaBeast!

I know I'm getting REALLY annoying right about now...but I just wanted to let you know I got your note when I checked my home e-mail at work today(Wednesday.) I sent a reply to it and a test note, too..both to the hotmail address. This is just so ya know, in case you don't get them.

Have a great Indy Thursday!

Beastmaster

Re: YaaaaY! by MommaBeast MommaBeast Profile at 3/13/08 1:58:46 AM

> Hey MommaBeast!

> I know I'm getting REALLY annoying right about now

NOT!
:>)

...but I
> just wanted to let you know I got your note when I checked
> my home e-mail at work today(Wednesday.) I sent a reply to
> it and a test note, too..both to the hotmail address. This
> is just so ya know, in case you don't get them.

> Have a great Indy Thursday!

> Beastmaster

As goofy as it seems, I don't have a message from you in my hotmail account. I don't know what gives but THIS is annoying for sure...gah!

I sent you a quickie on Yahoo Messenger the other day just to let you know you did *ALL* the right things connection-wise. YAY! I was buried in a week's worth of teen laundry...so...needless to say my weekend was pretty occupied with that (couldn't stay online long).

Anywhoooooo....WHY are your emails blocked from my hotmail account? Techies out there...got any answers? I for one am a techno-NOOB when it comes to things like this.

Save us!

LOL
~MommaBeast

Re: YaaaaY! by beastmaster beastmaster Profile at 3/13/08 7:51:32 AM

> Hey MommaBeast!

> I know I'm getting REALLY annoying right about now

> NOT!
> :>)

> ...but I
> just wanted to let you know I got your note when I checked
> my home e-mail at work today(Wednesday.) I sent a reply to
> it and a test note, too..both to the hotmail address. This
> is just so ya know, in case you don't get them.

>> As goofy as it seems, I don't have a message from you in my
> hotmail account. I don't know what gives but THIS is
> annoying for sure...gah!

> I sent you a quickie on Yahoo Messenger the other day just
> to let you know you did *ALL* the right things
> connection-wise. YAY! I was buried in a week's worth of
> teen laundry...so...needless to say my weekend was pretty
> occupied with that (couldn't stay online long).

I responded to that with a quick IM, but maybe you'd only see that if using soft_rain.

> Anywhoooooo....WHY are your emails blocked from my hotmail
> account? Techies out there...got any answers? I for one am
> a techno-NOOB when it comes to things like this.

> Save us!

> LOL
> ~MommaBeast
>
I have a friend who has a hotmail account..I'll ask if they've ever had a close encounter with something like this.

Beastmaster

Take me to your leader .............. by MommaBeast MommaBeast Profile at 3/13/08 8:16:54 AM

> > I have a friend who has a hotmail account..I'll ask if
> they've ever had a close encounter with something like
> this.

> Beastmaster

"Close Encounter?" "Area 51 of Cyberdom?" "Alienware?" I see a pattern here.

ROFL

~MommaBeast

Re: Take me to your leader .............. by beastmaster beastmaster Profile at 3/13/08 10:10:03 PM

Neither of my other HOTMAIL friends, who I've known more than 20 years..they're college friends..has encountered anything like this. One, Joanne, did suggest I go to hotmail's site and set up what apparently is a free hotmail address. I dunno...

Beastmaster